Ny vaken tjej

Jag känner mig just nu ful och äcklig. Somna med sminket igår och vill bara hoppa in i duschen och borsta mina tänder! Idag ska jag vara en liten "hemmafru", haha nej men idag ska jag städa mitt rum, tvätta och plugga eller aa...det är min plan för dagen iallafall. Senare idag kommer Siv och hämtar hem Milly, åh hon är så söt och fin! synd att hon sedan ska åka. Men det är bra att hon åker hem. Hon och Melwin har varit på varandra hela helgen. Just nu ligger alla hundarna nere på halgolvet, HELT döda. Jag är väldigt nöjd med min helg. Jag har shoppat skor, träffat massa fina människor, blivit lite brunare och lite vackrare, haft massa skoj med hundarna. Ja jag är nöjd. Hoppas det snrt blir fint väder också så jag kan visa upp mina nya skönheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0