På verandan

och solar just nu då! japp nu sitter jag på verandan och solar. Jag har just drukigt av en hallon isdrink som jag gjorde och nu äter jag vatten melon och vindruvor, GOTT!!! åh jag känner verkligen hur solen tar på ryggen just nu, helt underbart.
Men det är en grej som har gjort mig jättearg idag, eller två faktiskt. 1. Min jä'vla kamera funkar inte! åhh jag blir så arg, känner mig handikappad! på riktigt, det är inte kul någonstans. 2. Det gick åt helvete idag på uppspelat. Seriöst vi har aldrig spelat så dåligt som vi gjorde, ever! jag sjöng fel, Rikards gitarr stömdes ur medans dem spelade och allt var bara fel. Det måste ju gå bra på duett uppspelat med Gustav så jag visar vad jag kan, annars dör jag!

Ikväll kanske jasg drar till Pauline och solar där också på deras ballkong, GALET NICE! Jag ska fan bo där hela sommaren.

Jaja nu ska jag återgå till solen. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0