Projektet

Ja nu har jag gjort mitt. Treonas projekt arbete är slut, eller aa dem har visat upp sitt arbete. Det gick asbra igår men mindre bra idag men det verka bara som att jag märkte de, YES!
Jag trodde aldrig jag skulle ha så här kul. För en vecka sen ville jag hoppa av för att jag inte kunde mina repliker och nu har jag lite ångest för att det är slut, HAHA. Jag har verkligen haft jätte roligt och jagär glad för att jag var med. Deras präs var verkligen jätte cool och hade en mening, dem förtjänar bättre än MVG!

Jag försökte ladda upp en film när Kalle som spelar gitarr, spelar på basen men spelar ackord! PÅ BASEN! SÅ GRYMT BALLT!!
Här är en film som jag tog idag när jag inte skulle vara med mer i pjäsen. Kolla på hela filmen. Efter ungrfär halva gör killarna någonting så jävla coolt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig ocksåå!! <3

Kramar, Sofia

2010-05-11 @ 07:16:57
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0