Sjukis


Nooo makeup

Vi hade inget internett igår så jag kunde inte skriva
någonting. Igår var jag på rep och det var faktiskt hemskt. Jag var jättesjuk och fick vara i skolan från 15.20 när jag sluta, till kvart över sju för att inte alla va dör när dem skulle. Jag mådde så jävla dåligt och skulle egentligen inte gå till skolan idag heller men vi hade nationella i engelska så jag var tvungen. Jag mår så dåligt och har så ont i halsen att jag inte ens gick på min sång lektion idag eller repet! KAN DU FATTA HUR SJUK JAG ÄR OM JAG INTE GÅR PÅ MIN SÅNG LEKTION!! det är ju veckans höjdpunkt liksom. Jag har iallafall godis hemma som tröst!

Imorgon har jag prov i samhälle så det är bara att plugga
men nu ska jag titta på Avatar!!
see ya!

Kommentarer
Postat av: Axelia

Det passar ju bra med att bli sjuk nu när ni har ny valp hemma ;)

2010-05-04 @ 17:00:13
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Bara det att jag inte är hemma utan går till skolan iallafall dåra xD

2010-05-04 @ 17:18:06
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Axelia

det var ju dumt. kan du säga till mamma att kolla sin fb när hon kommer hem. :)

2010-05-04 @ 17:39:39
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Lina

Är de din Avatar, Då MÅSTE vi se den när jag kommer!!!!!

Den är ju så sjukt bra och jag har inte kommit iväg och köpa en.!!



<3<3<3<33<3<3<3<33<3

2010-05-06 @ 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0