sol, sol, underbara sol!

Härligaste bilden på Erika och Vita!
Åh vilken underbart härlig dag det har varit! Jag hade sång lektion, LOVE! Sen efter skolan träffade jag Mikaela i ängkärr och där träffade jag KALLE! min gamla matte lärare, shit han är sig verkligen lik, det var super kul att träffa honom! Jag träffa också Zoran en snabbis och vi prata om MUSIK, som alltid. Han ville komma på mina uppspela som ska vara snart, så det måste jag kolla upp åt honom. Sen åkte jag och träffade min fina Erika och vi satt i Humlegården, som ligger precis vid henne och åt glass och bulle i solen, helt underbart. Se  började vi sjunga också. Alla tittade typ på oss, vet att vi sjunger fint redan, suuuck HAHAHAH.
Nu ska jag ut och träffa Pauline så ska vi ta en promenad med hundarna i det vackra vädret.

Kväll blir det till att plugga inför Nationella imorgon i matte, hoppas det kommer gå bra!
Önska mig och resten av alla ettor i Sverige lycka till!

Kommentarer
Postat av: Axelia

Mys <3 Lycka till imorgon.xx

2010-05-11 @ 20:45:42
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Tack Axelia<3

2010-05-12 @ 12:42:17
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0