sova

Nu är det dax för mig att dra mig tillbaka. Jag känner verkligen hur tråkig min blogg är just nu! inga bilder, nästan ingen musik..bara massa text, hm måste fixa de när jag kommer hem. Mamma har just pratat med Axelia på skype, hon m¨ste vara världens största bajsbarn! och jag vet att du läser min blogg så jag vet att du kommer ta upp det här med mig, HAHHAHA. Hon kommer hem snart också, om typ 2,5 vecka. Shit va det har gått fort, det är ju sjukt. Känns som att hon åkte för någon månad sen men egentligen är det närmare 10 månader.
Mamma och pappa sitter i köket och pratar och dricker lite öl medans jag sitter i min nya säng. Ja jag har faktiskt fått en vanlig 90 säng nu på landet i mitt rum, istället för vånings sängen som var alldeles för liten. Nu säger mamma och pappa att jag också ska få en dörr, ja jag har faktiskt ingen dörr och mitt rum giller till så att man måste gå igenom mammas óch pappas rum för att komma till mitt. Jag har vetal ha en dörr ganska länge och nu när jag ska fylla 17 i sommar ska jag äntligen få en, och JA jag är lycklig för de, HAHHAA.

Japp imorgon blir det mera jobb, har ju städat huset med mamma hela dan och imorgon ska jag göra rent båten och båden, jaja pengar iallafall.
Ha det så bra så länge!!


Kommentarer
Postat av: Axelia

Jag tycker du är dum!

2010-05-15 @ 22:01:57
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Axelia

Jag tycker du är dum!

2010-05-15 @ 22:45:40
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0