STRESS!!

Shit va stressad jag är! idag har jag repat hela dan! från typ 12 till 4. Jag blir så stressad för först skulle tjejen som jag skulle repa med (karro) komma kl 2 men hon kom halv 4 och jag skulle träffa Lina i stan 4 och jag behövde verkligen repa med henne eftersom att vi ska ha genrep idag. Juste då fick ju jag veta igår att vi skulle h genrep idag (de visste jag) KL 7?!!! MEN HALLÅ...så sent? jag har ju fakstiskt också planer för kvällen. Jag fråga om jag fick dra efter att jag gjort mina scener och de sa dem att jag fick så det är ju iallafall bra.

Asså min helg kommer blir SÅÅÅÅÅ BRA!!!! Ikväll ska jag sova hos Pauline och ha en underbar mys kväll med mina tjejer! Pauline och Felicia, herregud va jag längtar!! så länge sen.
Och imorgon blir det LADY GAGA MED LINA!! AHHHH!!! det kommer bli så awesome! Det ända som kommer bli jobbigt är uppspelet på Söndag, nervös. Hoppas det kommer gå bra. Jag LOVAR jag kommer ta massa bilder hela helgen.

Måste kila iväg nu! STOR kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0