Varför bloggar jag?

Många som bloggar har som "mål" att bli kända bloggare, det är både dumt och löjligt! Jag bloggar för att jag ska minnas! minnen är för viktiga för att glömas. Jag vet att jag kommer vara så lycklig över att jag skrev blogg när jag blir äldre och kan sitta och läsa det och minnas hur det var. Minnas dem dagarna man inte gjort någonting och dem där speciella händelserna som man vill ska vara för evigt! Jag älskar också att skriva. Hade jag inte gjort det hade jag förmodligen tröttnat för läääänge sen.
Det är inte alls många som läser min blogg, eller det går väldigt upp och ner kan jag säga. Ibland är det över 90 och ibland bara 20...Det klart att det är kul när man ser hur många det är som har läst just den dagen och då försöker man se om man skrivit något speciellt eller inte, men det är verkligen inte de jag vill "satsa" på. Jag har min musik och det är jag lycklig med.
Som sakt så är mitt minne kas. Jag har ingen tidsuppfattning. Nu ska ni inte tro att jag inte känner skillnad på om det är 1 timme eller 3 timmar men det där med dagar är jobbigt. Jag har svårt att känna om det var förra veckan eller två veckor sen, eller 4 dagar sen eller en vecka sen. Det är därför det är så bra med blogg för då kan man sitta tillbaka och se vilket datum man skrev vad!
Därför bloggar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0