jag förstår inte

Varför blir det alltid så att när man kollar tillbaka i sin blogg tycker man alltid att man hade det så himla mkt bättre då och man vill bara tillbaka till den tiden? Jag förstår verkligen inte, det är jätte frustrerande. Även om man hittar inlägg där det bara står att det är knas och ändå vill man tillbaka, uppleva allt igen.

Tänkte på en sak som Pauline sa till mig när vi prata sist. "När man är borta på det här sättet får an tid att verkligen tänka över sitt liv och när man tänker på de kommer man på hur otroligt mycket man gar varit med om."

Jag började fundera då, det är ju sjukt hur mycket men har arit med om och upplevt, kan knappt tro de

Kommentarer
Postat av: frida

sv: jotack! allt bra med dig?* :)

2010-11-22 @ 14:35:33
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: Leanderamna

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-01-27 @ 10:49:58
URL: http://leanderamna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0