Av mig kommer du alltid vara älskad!


Jag kommer vara den som alltid kommer stanna hos dig, vilka val du än gör i livet. Du vet att det är du när du hör låten. Jag är den som du alltid kan kasta all skit på som du bär inom dig. Jag är den som du bara kan skicka ett sms till och jag ringer, VART DU ÄN ÄR. Jag är den som du kan lita på, som inte berättar våra hemligheter för någon. Jag är den som alltid kommer ge dig sanningen, hur svårt den än kan vara att ta imot. Jag är den som alltid undrar hur du mår.
Jag är den som alltid kommer älska dig.

Du är den vän som som gör allt lättare. Du är den som jag behöver. Du är den som jag alltid har kul med. Du är den som jag kan säga allt till. Du är den som jag litar mest på i världen.

Allt jag vill ha tillbaka från dig är din vänskap.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag älskar dig så mycket <3

2010-10-18 @ 14:18:25
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0