Det är kul att komma hem


Nu för tiden är det så himla kul att komma. Jag får alltid ett så varmt välkomnande av mina två bebisar.

Jag måste berätta om en sak som hände idag i stan. Runt fyra
skulle Isa till frisan så då gick jag på stan själv ett tag. Precis uppe vid Åléns var det en kille som dansa Michael Jackson till musik. Han var jätteduktig och jag älskar ju michael Jackson så jag stanna för att titta. HAHA då nicka han mot mig och jag nicka väl lite smått tillbaka. Sen fråga han vad jag hete och jag svara Emelie, då sa han: Emelie, du är fin. HAHA han sa det typ 3 gånger och jag bah..haha eh tack, okej.. Eller något i den stilen. Efter de fråga han om jag var ensam och då svara jag ja, HAHAHA då ville han att jag skulle komma upp och dansa med honom och då börja jag skratta och sa nej. HAHA jag, dansa? Ingen bra kombination. Sen fråga han bara om jag tyckte att han skulle dansa och då svara jag: Ja gör de du.
Det blev så pinsamt att jag var tvungen att ringa någon, så det blev mickis. Det värsta var att jag tänkte ta en bild på honom för han var verkligen duktig men när han hade stött på mig kunde jag ju inte ta någon bild, då hade han ju trott att jag tyckte han var så snygg att jag skulle ta en bild! HAHAHA ja det var dagens händelse.

Idag har vi också fått rollerna till våran musikal i skolan. Jag spelar en tjej som heter Veronica. Hon har inte många replicer bara massa låtar, passar mig utmärkt!!yey

Kommentarer
Postat av: Chriskatinka

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-08-24 @ 08:02:02
URL: http://chriskatinka.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0