Fredag


Först vill jag säga att shit va jag måste skärpa mig. Min blog har blivit fett tråkig efter att jag inte tar några bilder längre, ska bättre mig.

Idag har jag varit till Karlaplan med Axelia och tittat på när hon klippte sig, de blev fiint! Efter de gick vi och fika och så skulle Axelia köpa lite saker så vi gick i lite affärer. Just nu är jag faktiskt helt inne på att klippa mig, bara om Axelia förljer med. 
Jag är SÅ himla glad! Jag har äntligen fått pengar så nu kan jag köpa massa fina saker, YEY. Nu ska jag kolla på Vampire Diaries och min fredag är complet!

Kommentarer
Postat av: Axelia

Det är klart att jag följer med dig!xxxxx

2010-10-06 @ 10:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0