Linas 18års bjudningar

Igår var jag hos Lina med 3 andra av hennes kompisar och fira hennes 18 årsdag. Det var jag, Martin från ängkärr, Sara och Oscar som var där, jättetrevligt. Lina hade planerat något som vi skulle göra men den lilla fisen vill inte säga något, så det var bara att sätta sig i en av bilarna och bli bort rövade. GISSA VAD VI GJORDE! Gocart, jag var LIVRÄDD. Jag kunde ha åk gocart två gånger på Malta men jag våga inte och nu hade jag inget val. Som tur var visa det sig att det var jättekul, även om jag förlora.
Resten av kvällen bestod av skratt, god mat, godis och prat, jättemysigt var de.
Jag sov hos Lina också för att jag bor så långt ifrån henne och dagen efter (idag) hade hon ett kalas för sin släkt så då fick jag träffa lite av dem också.

Tack för allt Lina
, jag hade jättekul. Det bästa med att komma hem till dig är att även om jag typ inte varit där på två år så känner man sig alltid lika välkommen. Hoppas verkligen att vi kan börja umgås mkt mer nu än va vi gör, jag har saknat dig! behöver en Lina i mitt liv, och inte vilken Lina som helst, jag behöver DIG!


Grattis igen stumpan. Hoppas du får en jättehärligt på onsdag också. PS. skicka dina bilder!
PUSS


Kommentarer
Postat av: mupp

Jag skickar bilderna om du tar bort inlägget då jag åker band ring och alla bilder som var på mig på kylskåpet från när jag var liten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-11 @ 19:19:34
Postat av: mupp

Nej de är inget alternativ, du ska ta bort de!

2010-10-11 @ 19:20:19
Postat av: Anonym

tack!

2010-10-12 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0