Värsta och bästa dagen

Ojojoj vart sk ajag börja, känns som hela min dag var knas. Okej det börja med att dagen skulle ha varit mysdagen men det var bara jag och Marina som hängde på den men skit samma, ahha. Vid lunch hände en del...saker som kanske inte var så jättetrevliga, förstöde min dag lite mkt.
MEN SEN KOM DET SOM FÖRJYLDE MIN DAG HEEELT! jag fick reda på att min ensamble ska spela på GYMNASIEMÄSSAN!!! förstår ni hur dtort de är?! förstår ni hur många som kommer komma dit?! HELT JÄVLA SJUKT! Är nervös men det kommer säkert bli stadat kul.
Sen så hade vi övning för Dreams and Imagenation projektet som är nu, förklarar mer än annan gång vad det faktiskt är för nu orkar jag inte skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0