Demonstration


Idag var det demonstration mot Svenige demonkraterna på sergelstorg och jag tror aldrig jag har sett så många människor där förut. Det var säkert flera tusen där. Folk hade skrivit skyltar som det t.ex stod på "Rädda våra vänner, Nej till rasistm" och folk ropa "Ingen rasism på våra gator!". Om det är någonting jag verkligen hatar så är det just rasism och jag är så besviken på Sverige. Jag har alltid varit stolt över att vara från Sverige men nu när vi har rasister i våran egen rikstad...
Är det verkligen de vi väljer när vi lever i demokrati?! det är ju sjukt!


Kommentarer
Postat av: Felix Ahlberg

http://www.youtube.com/watch?v=Xj_3jlJ-EDI&feature=player_profilepage

2010-09-22 @ 01:04:06
Postat av: Anonym

Jag förstår inte att folk inte har lyssnat . SD är inte i mot invandringen det är imot invandringspolitiken . Men hur långt ska sverige gå? Det kommer ju snart skicka ut oss svenskar för att få plats med alla dessa invandrare.

Om till och med Ken Ring utalar sig om att det är för mycket invandring så är det fan skandal . Låt det som är i sverige redan men fan släpp inte in fler.

jag tycker personligen att SD är et bra parti för undra vart fan vi hamnar snart alltså? Ett parti vill ha fri invandring . Alla de folk som stod på plattan . Det har själva haft en åsikt óm invandringen . Att det är för mycket eller någon gång sagt jävla svarting .



Alla jag kände röstade in dom . Och det var bra gjort . ´Nu kanske sverige fattar

2010-09-24 @ 07:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0