Ensemble ♥


Just nu kör vi den här låten på ensamblen, vi ska kanske ha en konsert v.38 och då ska vi spela den.

Jag är så himla glad! Vi har ju bytt ensamble grupper nu i skolan och nu är jag med Simon (trummis och som btw är skolans bästa trummis och har varit de sedan han börja, NICE!), Pluto (gitarist, också duktig när han väl försöker och vill), Andrea (gitarist) och Kelli (sångare, amricans utbytes student. Har inte hört henne men har hört av folk att hon ska vara duktig och hon gillar att ta låga stämmor, PERFEKT eftersom jag vill ta dem höga!).

Jag är så jävla nöjd med min grupp så ni anar inte! och NU kommer vi till det allra bästa, gissa vilken schanger vi kommer börja spela?! JAZZ! så jävla nice! och alla verkar vara astaggade. love love love! längtar så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0