Fika

Idag har det varit en bra dag. I vanilga fall slutar jag 12.30 på tisdagar men nu har jag lagt till ett ämne, idrott B, massa folk som övertala. Den kursen är så jävla nice! Vi kommer vara nere på gymet och gymma hur mkt vi vill, vi kommer simma och sen får vi basta efter. Men vet ni vad det absolut bästa är? VI FÅR BETYG PÅ DE och det är gratis! fatta hur mkt pengar man tjänar. Är så himla taggad, så nice!
Efter skolan drog och och Coco till stan för hon skulle shoppa lite och sen träffade vi upp Mimmi och Sting och fika på John Chris (of course), efter ett tag kom också Anki. Jättemysigt var de och jag hoppas jag får träffa mim snart igen, saknar min lilla puffis.  Men nu ska jag ringa upp min bebis Pauline, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0