Första september

Nu är sommaren verkligen över men hösten är också mysig! och när jag får pengar ska jag köpa massa fina höst kläder sen ska jag tvinga ut min mamma och shoppa lite mer, awesome.
Idag har jag iallafall haft en ganska chill dag i skolan, låg mest i sofforna och sov (blev lite mosad av Kevin och Pluto på samma gång också). Efter skolan skulle jag åka och äta med Isa, Marcus och Pluto men då sprang jag på Erika, min älskling, och då hängde hon också med och åt och så sprang Pluto på två av sina kompisar också så vi blev ganska många tillslut, ASMYSIGT. Efter de skulle Pluto handla massa saker typ och så tvinga jag han och hans kompisar att sitta med mig på Sl centret och i typ en timme, dock så orkade inte en av hans kompisar längre än typ 40 min, men vi hade iallafall askul.
Kl 7 var vi på teater med skolan och den hette typ Prime eller något. Den var ganska bra, men lite överdriven i vissa scener men det var GRYMMA skådespelare, verkligen.

Nu är jag så trött så jag kommer nog slockna när som helst. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0