Jag har offeciellt lov!

Ja nu hörde rätt, jag har lov! helt underbart. Håller just nu på att planera mitt lov lite snyggt sådär och det ser mycket bra ut! Shopping, tvspel, picknick och landet än så länge.
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har inte haft en så bra vecka och jag har inte varit mitt glada jag riktigt men det ska jag ändra på nu! Under min vecka har jag haft lös, askul....Jag hade konsert i tisdags, jättekul men inte en så jätterolig sång kanske. Hade friluftdag i onsdag, också ganska fail och tre prov...också super kul.
Imorgon åker jag iallafall till landet för sista gången iår, shit vad hände med sommaren? men nu måst jag verkligen städa, mår ju psykiskt dåligt av de!

Kommentarer
Postat av: Feliciaelicia

men BLÄ på dej, jag vill också ha lov! men vi ses iallafall på lördag ;)

puss <3

2010-09-25 @ 19:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0