Svenskt godis

Nu har jag erbjudit mig att skicka över massa gott SVENSKT godiss hela vägen till Schweiz (KOLLA JAG KUNDE STAVA DE!) för att Pauline har pms jag har ätit upp allt gott godis. När jag fråga henne vad hon ville ha...ojoj jag kan ju säga att det kommer inte bli en billig historia, HAHA men det är hon värd. Saken är den att det kommer ju ta tid innan det kommer fram och jag har ju inte ens köpt de än, hahaha kanske kommer fram till nästa mens eller något.

Kan du hålla dig Pauo? mohaha

Kommentarer
Postat av: Muppen <3

Avensjuk ju!

2010-09-09 @ 11:47:36
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Haha i know you are :D

2010-09-09 @ 16:59:19
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: mupp

:( snyfft <3

2010-09-09 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0