Verkligen inte en bra dag

Min dag börja med att jag inte sminka mig alls min alla mina kläder låg i tvätten så jag fick ta på mig asfula kläder och jag var allmänt ful. Som tur va så gjorde Pluto mig lite glad genom att han inte heller hade orkat fixa sig så morgonen och såg ut som ett litet troll i håret, då blev jag jättelycklig. Dagen fortsatte med massa tabbar i alla dess slag. På engelskan gjorde jag en ny tränd med att somna också. Jag somna först och sen fick jag höra att efter mig hade Pluto, Rikard, Alex och Gabbi också somnat, alla vill vara som mig...nooooot.

Sen på svenskan gjorde Pluto mig lite mer lycklig, ni ser ju bilden, den säger ALLT!! Jag får tårar i ögonen av den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0