Vad hände med mig?

Jag vet inte vad som har hänt egentligen, känns som jag håller på att förlora mitt sociala liv. Åhh vad ska jag göra, vill inte förlora alla mina underbarat fina vänner. Jag tror de kan vara de att jag har börjat hata att prata i telefon, det är fan bara jobbigt, och då blir det att man inte pratar med folk och då glider man isär, shit. Jag vill bara att mina vänner ska veta hur viktiga dem är för mig men jag vet inte hur jag ska kunna säga de.
Jag har försökt att bättra mig flera gånger men det blir aldrig som förr, hatar att jag har förändrats, hatar att jag blivit tystare, hatar mitt nya jag.

vill bara att det ska bli som det var för någon månad sedan...


Kommentarer
Postat av: Din andra halva

vet hur de känns gumman.. jag har varit sådan, de går över ! jag lovar! mitt har gått över, älskar het plötsligt att prata i teleofnen :)

Du vet att du alltid kommer finnas i mitt hjärta även om du inte vill ! För jag ÄLSKAR dig ! <3 fats jag e dålig på att visa de !

<3<3

2011-04-14 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0