Om jag kunde spola tillbaka tiden...skulle jag inte göra de

Everything happens for a reason

Kommentarer
Postat av: fellet den snygge

Jag älskar den bilden!! Den har fin effekt, den ser krusig ut och så himla sommrig! Saknar dig baby

2011-03-03 @ 18:36:10
URL: http://fengdahl.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej

Jag vill bara säga att jag tycker du är den konstigaste, underbaraste och roligaste person jag känner och det är därför jag ÄLSKAR att umgås med dig.

Jag hoppas att jag inte än en avsakerna du vill spola bort.



Älskar dig muppisen!!! <3

2011-03-08 @ 16:59:43
Postat av: Lina

Om du skulle vilja spola tbx tiden någon gång.... Jag skulle sakna dig för mycket



<3

2011-03-08 @ 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0