Söka till förställning på Stadsteatern?

Min skola har ju ett sammarbete med stadsteatern och nästa år vill det ha några elever med i möjligtvis två uppsättningar. Minns bara en av dem och det skulle tydligen vara en rock musikal grej. Jag tänkte direkt att jag inte skulle tacka nej. Lärara sa också att de kommer ge stadsteatern våra betyg och se om vi är så pass amiskösa och om vi skulle klara av att jobba med en profitjonell föreställning och ändå klara av skolan.
Men vet ni vad det allra bästa var med de här är?! På min svenska lektionen så kom min lärare fram till och sa till mig att hon verkligen skulle bli jätteglad om jag skulle göra en auditon och söka till någon av föreställningarna. Och att jag hade ett jättefint utryck när jag sjöng och att jag sjöng helt fantastiskt. Hon sa även att hon var säker på att jag skulle klara av skolan också.
Så himla glad jag blev, jag menar...vem skule inte bli de?!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åhh gör det gumman! Jag skulle bli så stolt om du gjorde det! <3

2011-02-08 @ 21:24:29
URL: http://shingingeye.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Gört gumman ! Lovar att kolla och stötta dig...även om vi inte setts på sjukt längen men de ska vi läsa nu fram över :) <3

2011-02-10 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0