Söndags mys!


Idag har det varit en jätteskön dag,
verkligen. Börja med att jag åkte till gymmet med Felicia och på slutet kom Linnea också. Bakade en cheescake igår också och gjorde de sista på den imorse, bakade också bullar med mamma, älskar att baka.

På eftermiddagen kom Marcus och Robyn hit och fika och åt middag. Marcus sa att jag bakade mycket mer förut, ska nog börja göra de igen. Robyn fråga om jag brukar baka mycket för hon tyckte min cheescake var så fin. Jag har saknar Robyn och vi ska fika på tisdag och på bio på torsdag, lovely.

Resten av dagen har jag pluggat en massa och nu ska jag städa mitt rum medans jag tittar på Mulan och har en varm vetepåse på axlarna!


Två är man stark men ensam är starkare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0