hemma gjorda piercingar = INTE OKEJ

Idag var det en kille i min skola som pierca sin bröstvårta av en tjej i skolan som påstådde att hon kunde peirca. När jag och Emelie fick höra de blev vi as sura! Vi gick dit på en gång och kolla, fan va lycklig du gjorde mig Emelie!!! hon ägde ut den totalt! Det första hon sa till dem var om den hade gjort rent allt ordentliget, nålen (ja den gjorde de med en jävla säkerhets nål!), händerna och själva bröstvårtan. Hon sa att hon hade tvättat händerna men när vi fråga om hon hade gjort de med allsålspris då svara hon "ja" nervöst, som fan att hon hade gjort. Den typ stod Emelie och berätta massor om peircingar och berättade om riskerna, och när jag säger att han var vit i ansiktet menar jag att han krit vit!!
Han hade också jätteont efter och enligt Emelie skulle man inte ha det när man väl hade fått egenom nålen, han såg så jävla rädd ut, rätt åt honom.

Det första jag tänkte på var att den kunde köra igenom ett blodkäll, då kan han ju för i helvete få blodförgiftning.
Jag har inget imot att ta piercingar själv, om man vet vad man gör!! och låt mig säga att den tjejen hade INTE koll på vad hon gjorde, sånt gör mig bara så jävla arg!


Kommentarer
Postat av: My

fast emelie ska ju inte säga något om det eftersom hon själv piercade sin nipple hos en som inte var en piercare

och om man har ont efter är helt individuellt, alla har olika smärtgränser. man brukar vanligtvis ha ont efter då man har trängt igenom huden med en nål och därför ömmar det eftersom huden försöker stöta ut det främmande föremålet och sen läker omkring det.

så ingen av er var egentligen speciellt ägande, bara dom två som antagligen är efterblivna som piercar ett sånt känsligt ställe utan de rätta verktygen och utan att vara i ett stereliserat rum.

2011-01-16 @ 11:57:56
URL: http://maeckes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0