Premiär


Saga och Sagas undermadvetna
Ja idag är det de stora premiären för Mellan X och Y, spännande! Jag har inte skrivit på jättelänge jag vet men jag kan faktiskt säga att jag inte har haft tid. I tre veckor nu har vi hållit på att öva inför musikalen. Den här veckan har varit värst. Vi har börjat kl 9 på morgonen och slutat kl 10 på kvällen, vi har alltså gått 13 timmar i skolan hela den här veckan men drykt två raster, lunch och middag som båda var en timme, alltså två timmars rast av 13!!!
Men det var varit kul också och jag håller inte ens räckningen på hur många det är som har gett min så fina komplinagner på mitt skådespeleri och ännu mer på mina solon. Kommer nästa fram folk efter varje övning men mitt solo "breave" och säger: Shit va duktig du ÄR Emelie! eller: Fan jag fick rysningar på när du sjöng breave.
Ni fattar inte vilken kick man får av de! känns så bra i hela kroppen!
Idag är  det iallafall PREMIÄR!! AHHHH, dock ska jag inte spela min huvuroll idag eftersom det är en dubbelroll så jag dela den men en annan tjej som ska spela den idag men ÄNDÅ!! Jag och Isa ska festa efter, men cola och chocklad hahah.


Kommentarer
Postat av: Lina

Diggade sagas undermedvetna, för man vet att man har en själv! :D

2011-02-01 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0