saknar


När jag ser den här filmen inser jag hur mkt jag verkligen saknar dig. Det var så himla länge sen nu. Jag vet inte vad som håller på att hända...om vi håller på att växa ifrån varandra eller vad, jag har känt dig så länge nu.
Jag vet att du har mycket med jobb och pojkvän och att du har folk som vill träffa dig men...gumman jag vill också träffa dig, jag vill vara en de av ditt liv igen på de sättet som jag en gång var. Jag saknar dig så himla mycket men på något sätt känns det verkligen inte som du saknar mig.
Jag skriver inte det här för att "skälla" ut dig, jag vill bara att du ska förstå. Jag ser hur du träffar andra men inte mig, det gör ganska så ont faktiskt. Jag tror inte du förstår...du får mig att må psykiskt bra, fattar du?! jag behöver dig för att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0