tillbaka titt på 2010

2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Utmanande
Gjorde du något u år som du aldrig gjort förut? - Jag åkte utomlands helt själv
Höll du dina nyårslöften? - Minns inte mina nyårslöften, dem är överskattade
Är det något du saknat år 2010 som du villl ha 2011? - Ett jobb, pengar och mer tid med min bästis! haha
Bättre än förra året?
– både och, 2009 var en ganska lugnt år
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Malta resan, min vecka i Trelleborg och när vi hälsade på Axelia i England.
Har du flyttat under år 2010? – Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – ja klart man hittar ju nya låtar hela tiden och det görs nya låtar hela tiden.
I så fall vilken? – Oj många. Just nu är det väl turn it up - Pixie Lott
Har du kysst en främling? – hahaha om man säger!

 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – upp och ner
Har du varit kär? - Ja det har jag.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – ja
Har du haft ett hemligt förhållande? -  varför skulle man?

 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, tack och lov
Har någon i din släkt avlidit? – Nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – nej, jag slog inte men har velat de!!!
Varit i slagsmål? – nepp, som sagt..inte min grej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja säkert
I så fall vad? – minns inget just nu
Har du skämt ut dig? – hahahahha de gör jag hela tiden
Har du ljugit för en vän? – de har jag nog
Har du varit ute en hel natt? – Jaa, det var kul men tröttsamt i längden
Har du blivit tagen av polisen? – nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jadå, thihi busigt va!
Gjorde någonting dig riktigt glad? - När vi skaffa min andra hund Melwin!
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Först var jag i skolan på malta sen drog jag ut på kvällen med massa kompisar, bästa kvällen på hela året!!!


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Scengymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Klart folk har väl sagt dumma grejer men inte som dem menar
Hatar du någon på din skola? - Nej, det är inte många människor som jag hatar, det är ett så starkt ord
Har du gjort något framsteg? – Ja, jag är mycket mer självsäker nu men har fortfarande en lång väg kvar
Haft alla rätt på ett prov? – Ja

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Ja massor, dem bästa som jag fick var Linnea och några från malta
Har du förlorat en vän? – tyvärr
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja det har jag, och jobbar fortfarande med de
Har du gått bakom ryggen på en vän? – nej, jag gör inte sådant
Har du ljugit för en bästavän? – Haha lugnt, bara vita lögner
Har du haft en relation med en vän? – Nej! inte inom kärlek iallafall
Bästa människorna du umgåts med? - oj jag vet inte, älskar mina vänner, kan inte välja. Dem som jag älskar vet om de!


ÖVEIGT

Vad är det största framgång 2010? - Att jag tror mer på mig själv och de jag kan men jag har en lång kvar än
Största misstagen? - Alla gör misstag och jag försöker alltid göra de till de possetiva istället.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
- ja, hade lunginflammation i slutet av sommaren och min operation
Bästa köpet? - MINA SKOR!!! och Lady Gaga bilijetten.
Vad spändera du mest pengar på? - hm nu i slutet måste det ha varit kläder, skor, smycken m.m men i de stora hela är det nog: godis, smink och kläder typ.
Årets sötaste? - Måste vara Linnea, som har hunnits där för mig jämt nu när jag har vait nere i höst och har blivit en otroligt bra vän till mig!
Årets största kärlek? - kärlek är verkligen överskattat
Årets bästa? - Pauline. Även om hon är så långt ifrån mig så vet jag att hon är precis bredvid mig. Glömmer aldrig när vi satt på skype och jag mådde så dåligt och jag hade inte fått ur mig de så det sluta med att jag grät i webben. Inte ens Pauline har sett mig gråta många gånger. Efter vårat samtal smsa hon mig och skrev: Du vet att jag älskar dig va?! och även om jag är jättelångt bort och att de kostar hur mkt som helst att ringa hem härifrån så gör jag de om det är så att du behöver mig t.ex. mitt på dan, jag ringer dig, jag gör de för dig!

därför är hon årets bästa! för hon är så jävla mega bäst och INGEN kan ta hennes plast i mitt liv.

När jag tänker på saken har jag faktiskt haft ett jävligt bra år!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Gullunge <3<3<3

2011-01-08 @ 20:26:15
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0