Ungdoms förlovning?

De här är något jag aldrig har förstått mig på! Vad är grejen med att typ 14-17 åringar går och förlovar sig härch och tväch?! jag förstår mig verkligen inte på de, har folk fått spunk eller? Folk har ju verkligen missuppfattat hela grejen med förlovning! Att förlova sig innebär att man ska gifta sig inom ett år, ska varannan 15 åring gifta sig inom 12 månader eller? helt ärligt så tycker jag hela grejen är ett stort skämt! Det ända jag ser med den ungdomar som gör de är för att dem försöker, på ett desperat försök, rädda sitt urdåliga förhållande på ett korkat sett. Jag känner folk som har varit förlovade 4 gånger, är det verkligen samma sak då som första gången?
När jag förlovar mig kan jag lova att jag årminstonde har varit tillsammans med honom ett bra tag och har flyttat ihop med honom!


Kommentarer
Postat av: my

hahahahah asså åååååh vad jag håller med dig det är sinnes

2011-01-09 @ 22:52:46
URL: http://maeckes.blogg.se/
Postat av: Emelie

TACK, då är vi iallafall två!

2011-01-09 @ 23:32:42
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: bella

En förlovning betyder att man vill gifta sig med den personde jag känner flera stycken vuxna som varit förlovade i 10år utan att de gift sig. Själv har jag inte gift mig ännu och jag har varit förlovad i 1år och 1månad. Förlåt men du har fått helt fel upplysning om det där

2011-01-14 @ 05:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0