Göteborg

Ända sedan i torsdags har jag varit med Ebba och hennes mamma och lådsas pappa i Göteborg och satan va kul det var!
Första dagen kom vi hem till Olles mamma och hennes sambo och åt mat, eftersom att vi kom såpass sent. Andra dagen gick jag och ebba på Universeum, vilket är som ett stor akvarium och "växthus", vet inte riktigt hur jag ska förklara. Efter det blev de LISEBERG!!! fy satan va modig jag var där. Vi åkte verkligen ALLT som vra värt  att åka, förutom de nya frittfallet de kände jag mig inte riktigt vågad för, men allt annat! Balder, kanonen, spökhuset, kolorado, flum rider och massa massa annat. Den var helt klart den bästa dagen.

Efter de åkte vi till Olles mammas, sambos sommarställe som ligger i Orust, vilket är en ö kan man säga en timme ifrån Göteborg, jättemysigt. Jag överdriver inte när jag säger att det ända jag och ebba gjorde inomhus var att äta och sova, vi var ute hela dan!
Vi fiska krabor och sjöstjärnos, hur kul som helst och jag fick upp en JÄTTESTOR sjöstjärna! och lilla Holge. Och jag skämtar inte om jag säger att vi såg över 50 matener på samma gång och i massa olika färget, hur fint som helst!

Och dagen efter de (på söndan) åkte vi hem och det finns väl inte så mkt att berätta om de. Vi lyssnade Queen halva vägen hem, alla i bilden sjöng för full hals! Sen åkte ebba hem till mig och då kom pluto också. Idioten åkte 40 minuter på motorcykeln från västertorp till Lidingö i regnet...plus att hans Iphone typ gick sönder, pulver!

Aja det var iallafall min hela och nu kommer det MASSA bilder från allt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0