Övernattning

Så var det min tur att hålla i övernattningen. Ebba är ju den som vi alltid har sovit hos och nu var det helt plöstligt min tur. Kvällen blev ändå lyckad. Vi sola på verandan, åt glass, god mat, disney och mys.
Bästa var när Pluto och Ebba skulle gå och välja några disney filmer, om jag får säga det själv så har vi ju gaanska många och alla är på VHS, det är ju ett måste. Jag tyckte dem var borta ganska länge och när dem kom tillbaka hade Pluto en sådan trave med filmer, säkert 12-14 st och hade nästintill tårar i ögonen och sa; Emelie, kan jag få låna dina filmer?!


Kommentarer
Postat av: ANNE

AMEN ÅÅH, vilka gosiga vovvar!

2011-06-13 @ 12:32:37
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0